Iskolánkban a 2020/2021-es tanévtől új tankönyvrendelési rendszert vezetünk be. A szoftver RTKR néven fut.

A szülők a gyermekük számára a szoftver internetes felületén rendelik meg az iskola által előzetesen felkínált tankönyveket. A rendelési felülethez az új RTKR elektronikus rendszeren keresztül jutnak majd el, amelyhez szükség van legalább az egyik szülő e-mail címére.

Az iskola által meghatározott rendelési időszakban a megadott szülői e-mail címre kapni fognak egy levelet, melyben az RTKR rendszerhez történő hozzáférés azonosítója és jelszava szerepel. Miután a szülő az RTKR felületén leadta a rendelését, a megrendelt könyvek listájáról e-mail-ben visszaigazolást kap. A tankönyvrendelés a továbbiakban az iskolai könyvtáros feladata, kérjük, esetleges kérdéseikkel hozzá forduljanak.

Kérjük, hogy a megadott rendelési időszakon belül rendeljenek, legyenek szívesek figyelni a határidőre!

Mivel a 2020/2021. tanévtől minden diák térítésmentesen kapja meg a tankönyveit, a rendelt tankönyvek könyvtári állományba kerülnek, és a diákok onnan kölcsönbe kapják az adott tanévre a tankönyveiket.

Az új elektronikus rendszer fogja kezelni a diákok tankönyvkölcsönzését. A tankönyvnyilvántartást személyre szabottan teszi lehetővé, tehát a kiadott tankönyvet összekapcsolja a diákkal.

Mivel egy-egy tankönyvet más-más tanuló egymást követő négy éven keresztül használni fogja, a diákok a könyvekre fokozottan vigyázzanak, kerüljék a visszaadandó tankönyvekbe történő írást, jegyzetelést. Amennyiben sérült, firkált a tankönyv, nem áll módunkban visszavenni, s kérjük egy ép példány beszerzését vagy egy új tankönyv aktuális árának megtérítését!

Az RTKR rendszer a tankönyvátvételt is segíteni fogja, minden tankönyv vonalkódot kap.

Rendszerünk használatának kezdetén az esetlegesen felmerülő nehézségek miatt megértésüket, szíves türelmüket kérjük.